onsdag 21. januar 2009

Oppdatering på hestene

Tenkte det var på tide med en liten oppdatering om hestene mine.




Til våren har vi planlagt å få bedekket Trolleple, og vi gleder oss til å kanskje få føll til neste år igjen. Første føllet som kommer til her på garden, eller i Stall Ulvedalen som jeg har besluttet å bruke som navn på "stallen"min.

Bakgrunnen for navnet er en liten dal som går oppover i hamninga ovenfor garden her, den heter Ulvedalen.


Ellers så jobber jeg nå med en del bakketrening med Trollet, og jeg skal si hun trenger det. Hun har hele tiden vært veldig "tung" å flytte på, men bakketrening skal nok løse det. Samt har jeg problemet med det at hun ikke står stille når jeg skal opp i salen, og håper mer bakketrening vil gjøre henne mer medgjørlig på alle områder.


Rappen er helt lik seg, like god og rund som vanlig.... Og like nervøs som vanlig.


Legger ut bilder i sidemenyen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar