mandag 20. april 2009

Nok en helg har gått…

Ja da var enda en helg av april gått, og neste helg regner jeg med at vi er i full gang i fjøset med lamminga.

Lørdag var jeg med til Gjøvik med en turbo, og fikk med det en anledning til å “raide” noen akvarier der ;-) Ble noen spesielle guppyer, samt noen av mine yndlingsfisker, Corydoras Panda. Bilder finner du både i sidemenyen, og her…

 

På søndag ble jeg med en gjeng frå her oppi på lokalkjøring, travløp, på Frya. Dette er en årlig foreteelse, akkurat som isløpet vi arrangerer på Skim hvert år. Var med for det meste som fotograf, samt å bli kokt av solen. Det var strålende vær denne dagen, med et meget rødt tryne som resultat. Hadde ikke med hest selv, da jeg ikke har noen å stille med ;-p men på tre år så kan det hende jeg har en 2-åring å stille med ;-)

Bilder fra travløpet finner du i sidemenyen, eller her…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar